Pasi de urmat in caz de dauna:
Avizarea daunelor se face prin intermediul Call Center-ului cu program Luni-Sambata: 07:00-22:00, Duminica: 09:00-17:30, la urmatoarele numere de telefon:
-           21.9669 pentru Omniasig (apel din strainatate: +4021.777.9669)
-           21.9599 pentru Asirom (apel din strainatate: +4021.777.9599)
*Apelurile catre numerele scurte sunt taxate conform tarifelor in vigoare.


Avizarea daunei se face imediat dupa producerea acesteia sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea sa, numai prin telefon, la numerele de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca doriti sa efectuati constatarea daunei in alta zi.


Avizarea daunei presupune furnizarea urmatoarelor informatii despre eveniment:

  1. Datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face avizarea, ale persoanei ce conducea autovehiculul, atat cel asigurat, cat si cel pagubit – daca este cazul;
  2. Cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia – data, ora;
  3. Datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment;
  4. Detalii privind locatia si starea vehiculului avariat (daca este sau nu deplasabil);
  5. Locul unde se doreste  efectuarea constatarii.

Informatiile de mai sus sunt usor de furnizat daca aveti la indemana, cel putin, urmatoarele documente:

  1. Polita de asigurare;
  2. Cartea dumneavoastra de identitate;
  3. Cartea de identitate a celeilalte persoane implicate in eveniment;
  4. Certificatul de inmatriculare al autovehiculului avariat;
  5. Permisul de conducere al persoanei care a condus autovehiculul avariat;
  6. Documentele eliberate de autoritati (politie/ pompieri/ s.a.) sau constatul amiabil, dupa caz;
  7. Alte documente in functie de evenimentul produs.

Lista de mai sus reprezinta o enumerare a documentelor ce este util sa le aveti la indemana pentru avizarea daunei si nu reprezinta documentele necesare pentru solutionarea daunei.
Dupa furnizarea acestor date, veti primi numarul de dosar care trebuie retinut si prezentat la punctul de constatare. Totodata, veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.

Acte daune CASCO

Acte daune pentru avarii produse de catre asiguratii RCA Asirom/Omniasig

Daune produse locuintelor si bunurilor continute